Dragii mei cititori,

De curând am luat decizia inspirată de a renunța la jobul de căcat pe care-l aveam. Un job extrem de bănos. Dar pe cât de bănos pe atât de frustrant. Ok. E de condamnat faptul ca am renunțat așa ușor. Dar până la urma urmei, mai am nevoie și de puțină liniște în viața mea. Când faci ceva cu scârbă, mai bine nu o mai faci.

Plus că este acel nivel de job unde avansarea este practic imposibilă, creșterea relațiilor cu alți oameni, la fel… Să mai aduc în discuție relația cu superiorii? 😄 Nu! Nu ca nu aș vrea să discut despre asta. Pur si simplu mă scârbește sa ma gândesc la ei. Implicit starea de vomă ar fi imposibil de evitat vorbind despre ei. 😅 Sa trecem peste.

Păi și? De aici ce facem? O întrebare bună! Păi… în primă instanță o sa îmi caut un alt job fără sa mă mai intereseze dacă o sa fie plătit la fel. Un prieten bun mi-a spus odată că “banii sunt maculatura”. Vin și se duc așa cum au venit. O sa fie destul de greu sa gestionez sume mai mici, dar am mai trecut prin asta. Am avut salarii mai mici decât chiria. Deci, nu e dracu așa de negru…

Pentru cititorii mei din clasa muncitoare:

Țineți minte! Dacă faceți ceva în scârbă, nu va stresați prea mult. Învățați sa evitați astfel de joburi. Banii nu aduc fericirea și nici nu o întrețin. Fericirea vine din interiorul fiecăruia, și din lucrurile mărunte.

Eu prefer ca într-o seară de vineri, pe la ora 22:00 să fiu acasă la o cina romantică alături de persoana iubita în loc sa fiu încă la birou stresându-mă pentru dead-line-ul pe care nu am voie să-l depășesc. Credeți ca e mai ok să vă stricați sănătatea pentru un salariu nenorocit, doar pentru că este peste medie?

Prefer să fac ceva ce nu îmi aduce un salariu foarte mare, dar în schimb să fac ceva din plăcere și sa o fac bine. Credeți că dacă faceți ceva din plăcere, chiar dacă pe bani putini, o sa va facă rău?

Prefer ca stresul de la muncă să vina din multitudinea de taskuri care sa fie challenging, nu o rutină nenorocită din care nu am ce să învăț, ba din contra, o rutină care-mi taie aripile și care nu mă lasă să cresc asa cum ar trebui sa fie. Credeți ca dacă faceți același lucru în continuu zi de zi și mereu la fel veți fi mai fericiți?

Ca să vă răspundeți la aceasta întrebare, gândiți-vă că dacă nu învățați să vi se rupă de șefi si de activitățile stresante, o sa ajungeți sa consumați cafea pe post de apa si alcoolul (cât mai tare) în loc de familie.

“Dacă am timp să mănânc azi, îmi iau un sandwich si-l încălzesc eu la birou”. De câte  ori ați spus asta în ultimul an?

“Poate luna asta îmi plătește si mie măcar jumătate din orele suplimentare…” Asta e alt gând care va vine înainte de fiecare salariu?

Dacă te regăsești pe aici, clar… e timpul sa faci o schimbare.

Pentru cititorii mei din clasa Business(implicit Management și Top Management)

Credeți ca dacă forțați un om sa nu crească, acesta va va creste productivitatea?

Credeți ca dacă un om vrea sa crească singur, chiar nu are nevoie de sprijinul vostru?

Credeți că dacă un om care are mai multe skilluri, o sa stea sa își folosească doar skilurile de care aveți voi nevoie?

Răspunsul este NU! Si opriți-va din a mai fi ipocriți, si ajutați oamenii sa crească. Bucurați-va pentru fiecare om care tinde sa va ia locul, si dați mana cu cei care o fac! Merita fiecare cuvânt de lauda pe care nu sunteți în stare sa îl spuneți pentru a-i demoraliza. Pentru ca nu va interesează decât puterea funcției pe care o dețineți, si nimic altceva. Sunteți o adunătura de lepre infecte, care nu merita mai mult de o ceapă degerată. Ptiu! Sictir!

Acesta este un blog al frustrărilor si al adevărurilor, asa că așteptați-vă să tot găsiți astfel de texte care să vă aducă injurii sau defăimări. Poate asa mai deschideți si voi ochii la căcaturile pe care le faceți. Acum hai, repede, ieșiți de pe acest blog, dați un unsubscribe și să nu vă mai prind pe aici că nu aveți ce cauta pana când nu va reveniți.

 

 

Pentru alte discuții, ne vedem în secțiunea de comment.

Leave a Reply

