Te lasi calcat mereu in picioare?

Cand alegi sa nu te gandesti la tine in detrimentrul celor din jur sau a celor apropiati, uiti cine esti. Daca uiti cine esti, o sa incepi sa uiti ce iti place sa faci, cine iti place sa fii. Devii un nimeni pentru tine si o bataie de joc pentru cei din jur. Indiferent ca iti sunt apropiati sau simple cunostinte. Toata lumea trage pe tine in ziua de azi. Stii vorba aia… cand esti bun esti luat de prost? Eh, exact asta se intampla cu tine cand uiti sa te mai gandesti si la tine.

Esti un foarte bun om de Vanzari? Perfect, vinde iluzii altora, si lasa-i sa-ti plateasca pretul propus.

Esti un foarte bun om de Marketing? Arata-le ceea ce-si doresc sa vada, si lasa-i sa-ti ofere sperantele lor.

Esti un foarte bun om de Comunicare? Perfect. Spune-el ce vor sa auda si lasa-i sa-ti spuna ceea ce vrei tu sa auzi.

Esti foarte bun in ceea ce faci? Pertfect, foloseste-te de asta, si obtine ceea ce-ti doresti.

Te suna prietenul tau cel mai bun, caruia i-a venit soacra in vizita si din cauza careia vrea sa iasa din casa la o bere cu tine? Perfect! El va plati berea. [sau] Te abordeaza in scara blocului tipa blonda buna rau de la parter careia i-a plecat sotul in strainatate la munca si nu are cine sa-I repare o amarata de priza?  Perfect… stii ce urmeaza! Intelegi unde bat? In cazul in care nu esti capabil de a profita de aceste lucruri, inseamna ca esti exact in punctul in care am fost si eu candva. Mda.

Recunosc, nu sunt cele mai bune exemple mai sus. Si nu sunt mandru de multe lucruri pe care le-am facut. Dar stii ce? Ma simt al dracului de bine stiind ca nu trebuie eu sa fiu cel care se gandeste la toate cacaturile tale, si care va incerca sa gaseasca o solutie la problem tale. De ce sa mai fac asta? Pentru ca suntem prieteni? Coaeeee,  am si eu probleme, le am si eu p-ale mele. De ce sa ma incarc cu energie negativa din cauza ta? As putea foarte simplu sa ma folosesc de aceste energii pe care mi le transmiti in favoarea mea. Cum fac asta? Simplu. Se numeste redirectionarea energiilor.[google it]

Sa-ti dau un exemplu: Daca ti se intampla sa iti fie furata masina, si vii la mine (cel mai bun prieten al tau) sa te plangi de chestia asta, nu o sa te compatimesc si nici mila nu o sa-mi fie de tine. In schimb, mai mult ca sigur iti voi inmana o carte de vizita al unui dealer de masini sau al unei firme de tipul “Rent a Car”. Sau, in cazul in care chiar esti demn de mila ca nu-ti poti permite sa inchiriezi o masina, iti dau cartela mea de RATB.

De ce as face asta? Pentru ca:

  1. Eu nici macar n-am masina, si tu vii si te plangi ca tie ti-a furat-o.
    • Nu sunt invidios, ci doar nu stiu cum as reactiona daca mi-ar fura mie masina. Este un subiect necunoscut de mine si n-as putea empatiza cu tine
  2. Nu stau sa iti ascult plangerile si smiorcaielile, n-am timp de asa ceva. In schimb, iti dau 3 solutii ce ti-ar ajta in problema ta cu transportul.

In acest mod am scapat de smiorcaieli de care nu am nici timp si nici chef. In felul acesta, am mai mult timp sa ma gandesc la mine. Am mult mai mult timp sa ma axez pe problemele mele reale.(problemele altora nu reprezinta un pericol real pentru mine)

Si nah, acum ca ai ajuns cu cititul pana aici, te intreb: Cat de ipocrit ma crezi? Pentru ca sunt doua variante pentru care ai ajuns pana aici. Ori esti de acord cu mine, ceea ce inseamna ca te poti opri din citit si sa-mi lasi gandurile tale bune in comentariu, ori esti un hater care ma considera un ipocrit fara scrupule si care vrea sa vada pana unde poate ajunge ipocrizia mea. (caz in care te invit sa imi lasi gandurile si parerile tale in comentariu)

Ca de fiecare data, ignorati greselile pentru ca nu am nici timp nici chef sa stau sa recitesc si sa corectez.

Leave a Reply

